domingo, 21 de octubre de 2012

DESITJOS DE NOVES AVENTURES


DESITJOS DE NOVES AVENTURES

Aquest cap de setmana ha estat llarg i ple d’emocions, m’han dut dins d’una butxaca fins a 3.000m d’alçada !! Després de caminar durant moltes hores vaig arribar al refugi, feia molt de fred! Però enseguida van obrir el fogonet i vaig poder notar l’escalfor i l’olor del caldo dels meus companys de viatge. Al dia següent vaig fer cim al Mont Perdut, creia que em deixarien allà dalt per gaudir per sempre d’aquelles vistes, però vaig seguir el viatge dins la butxaca.

Al dia següent van caminar pels voltants del refugi de Bujaruelo, fins a un pont penjant de fusta que bellugava molt, per sota baixava amb molta aigua el barranc del riu ARA. Allà va ser on van decidir que havia de seguir la meva aventura sola. Em van agafar fort i van demanar un desig, i de sobte vaig saltar cap al barranc, amb ganes de que aquell riu em portés a indrets nous i preciosos per explorar.

La meva aventura acaba de començar! 












 

No hay comentarios:

Publicar un comentario